Веб-портал електронних послуг
З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.
Відповідно до «Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року № 16-1, веб - портал електронних послуг Пенсійному фонду України розпочав працювати з 1 жовтня 2012 року.
Управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва запрошує платників району (підприємства, установи, організації, фізичних осіб-суб'єктів підприємницької діяльності), застрахованих осіб, які є найманими працівниками, та пенсіонерів до електронного діалогу через веб – портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Громадяни та застраховані особи на веб-порталі можуть дізнатися про:
- умови,порядок призначення, перерахунок та виплати пенсій тощо;
- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;
- умови та порядок складання і подання звітності до Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;
- порядок взяття на облік (зняття з обліку) страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;
- зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді;
- інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного фонду України,страхувальниками, у тому числі фізичними особами – підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;
- умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
- права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
- порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та пенсійного посвідчення;
- права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;
- порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, в тому числі за принципом «єдиного вікна»;
- адреси розташування, номери телефонів органів Пенсійного фонду України.
Доступ до вищевказаної інформації надається незалежно від реєстрації осіб на веб – пордалі.
Зареєстровані користувачі через веб – портал можуть дізнатися про:
- порядок заповнення бланків, заяв, скарг, запитів у електронному вигляді (в тому числі щодо надання консультації і роз’яснення чинного законодавства);
- індивідуальну інформацію про застраховану особу або пенсіонера;
- стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді;
- порядок подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду України;
- іншу необхідну довідкову інформацію (місцезнаходження, телефони, новини тощо).
Під час реєстрації громадянин сам обирає логін і пароль для входу в систему, що є захистом від несанкціонованого доступу іншими користувачами.
Для того, щоб мати можливість використовувати всі функції веб – порталу, необхідно подати заяву до управління Пенсійного фонду України в Печерському районі м. Києва за адресою: вул. Крутий узвіз,4 тел.230-94-23 та отримати реєстраційні дані.
Шановні громадянини, запрошуємо скористатися перевагами, які надає веб-портал електронних послуг вже зараз та заздалегідь потурбуватися про свою майбутню пенсію!!!