Вчасна повірка лічильників, передача показань і оплата – запорука точних нарахувань за використані послуги
Запорукою чітких розрахунків виключно за обсяг використаної води є встановлення, опломбування, вчасна повірка квартирного приладу обліку, регулярна передача показань та оплата послуг. Про це йшлося у четвер, 4 серпня, під час звірки показань лічильника контролерами та ЗМІ в одному з помешкань багатоквартирного будинку. Сьогодні контрольні звірки здійснюються на підставі звернень споживачів про проведення перерахунку та під час опломбування лічильника.
«Звіряти показання кожного квартирного лічильника «Київводоканал» планує мінімум раз на півроку. У минулому місяці Розрахунковий департамент отримав близько 5 тисяч звернень – це приблизно 3-5% від кількості абонентів, яким у рамках організованої боротьби з неплатниками здійснено нарахування за середньомісячним споживанням чи нормативом», – зазначають у товаристві.
В Україні в більшості міст уже давно успішно функціонує система нарахувань за холодну воду та водовідведення відповідно до переданих показань лічильника. У Києві теж відбувається поступова відмова від квитанцій самозаповнення, які дозволяли несумлінним абонентам взагалі нічого не вписувати у платіжці або вносити занижені дані. Це негативно позначалося не лише на фінансовому результаті Товариства, але й на гаманцях мешканців – у разі відсутності лічильника, загальний обсяг спожитої води будинком порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку. Товариство спільно з КК «Центр комунального сервісу» та КП «ГІОЦ» робить все можливе, щоб у киян було достатньо способів передачі показань лічильників та кожен міг обрати зручний для себе варіант.
Починаючи з червня спільно з «Київводоканалом» реалізується «пілотний проект», який дозволить киянам отримати додаткову консультацію й необхідні документи, залишити заяву на перерахунок, укладання договору, опломбування/повірку лічильника, надати показання лічильника у найближчій точці прийому споживачів «ЦКС». Мешканець може самостійно обрати час і найближчу із 77-ми точку прийому або зателефонувати до Відділу дистанційного обслуговування споживачів за номером 247-40-40.
Нагадаємо, що у серпні кияни отримають замість квитанції повідомлення нового зразка на сплату послуг. У ньому передбачена графа для передачі показань на день сплати. Якщо споживач заповнить зазначене повідомлення, додатково передавати показання іншими способами не потрібно.
Джерело: КМДА