В Україні працює соціальна онлайн платформа для підтримки невеликих сільгосппідприємств – «Відкритий ринок»
В Україні, як і в усьому світі, економічний розвиток громад напряму залежить від діяльності малого та середнього бізнесу, який сплачує податки у місцеві бюджети. Але нині, коли через карантин зачинені усі ринки, невеликі фермерські господарства та сімейні кооперативи не мають можливості збувати власну продукцію, а значить – отримувати прибутки і платити податки.
Так, починаючи з 15 квітня 2020 року стартував проєкт «Відкритий ринок» – соціальна онлайн платформа для підтримки невеликих сільгосппідприємств, покликаний допомогти їм знайти своїх покупців, які у свою чергу отримують можливість придбати якісні свіжі продукти. Ініціатори проєкту – громадська організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» у партнерстві з Асоціацією міст України.
«Відкритий ринок» – це майданчик, на якому зможуть зустрітись без посередників виробники сільськогосподарської продукції та її споживачі. Він задуманий як відповідь на виклик епідемії COVID-19 та її наслідків. Багато селян сьогодні опинилися у складній ситуації, не маючи можливості реалізувати власновирощену продукцію на ринках та ярмарках України. Водночас, мешканці міст і селищ вимушені купувати фрукти, овочі, м’ясо, молоко та іншу продукцію виключно в магазинах та супермаркетах.
Проєкт «Відкритий ринок» не є комерційним, а виключно соціальним, тому не передбачає жодної системи оплати. Проєкт є всеукраїнським, проте, споживачі зможуть знайти продукцію у своїй області після того, як в ній зареєструється перший виробник.
Платформа «Відкритий ринок» доступна, за посиланням: https://rynok.in.ua/