В печерському ліцеї урочисто презентували науковий збірник
19 листопада в печерському Ліцею міжнародних відносин №51 відбулась презентація практико-орієнтованого збірника «Філософія інноваційної діяльності». Фотозвіт.
У посібнику розкриваються концептуальні, ціннісно-смислові, життєтворчі, домінанти інноваційної діяльності асоційованої школи ЮНЕСКО ліцею №51 Печерського району – міського центру толерантності, діалогу культур та духовності.
Автори посібника – науковці, педагоги, учні та батьки значну увагу надали проблемам інноваційної діяльності ліцею в контексті реалізації філософських засад компетентнісно спрямованої освіти.
Захід відвідали та виступили під час презентації:
- Савченко О.Я., головний науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, академік Академії педагогічних наук України;
- Жадько В.О; завідувач кафедри журналістики Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова, доктор філософських наук, професор, письменник;
- Наєнко О.Ю., в.о. начальника управління освіти Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
- Цимбалару А.Д., завідуюча лабораторією початкової освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України;
- Шевцова С.М., директор ліцею міжнародних відносин № 51 Шевцова С.М.;
- Лобанчук О.А.,доцент кафедри етики та естетики Інституту філософської освіти і науки Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова;
- Єрмаков І.Г., кандидат історичних наук, начальник відділу загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту м. Києва.
Збірник покликаний синтезувати набуті знання з фахових та гуманітарних дисциплін у цілісне світосприйняття з метою створення підґрунтя методологічного та гуманітарного компонентів в архітектоніці навчально-виховного процесу в різних типах закладів освіти.
ДОВІДКА. Компетентнісний підхід в освіті. Компетентність (соmpetency) - здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти й виконувати поставлені завдання.
Компетентність ґрунтується на знаннях і вміннях, але ними не вичерпується, обов’язково охоплюючи особистісне ставлення до них людини, а також її досвід, який дає змогу ці знання «вплести» в те, що вона вже знала, та її спроможність збагнути життєву ситуацію, у якій вона зможе їх застосувати.