В ДТЕК Київські електромережі працюють зручні дистанційні сервіси передачі показів електролічильників
В ДТЕК Київські електромережі створені та працюють зручні дистанційні сервіси для взаємодії з клієнтами. Лише протягом минулого року ними скористалися понад 1,7 мільйона разів. Вони в тому числі допомагають клієнтам вчасно та зручно передавати дані власного споживання електроенергії та отримувати від постачальника коректні квитанції на сплату. Сервіси доступні за допомогою чат-ботів, сайту, Facebook, особистого кабінету та телефону.
В компанії наголошують, що покази лічильників потрібно передавати щомісяця (станом на перше число). Завдяки наданим даним постачальники електричної енергії формують коректні квитанції на сплату. Якщо клієнт не передає вчасно покази власного приладу обліку, то нарахування йому здійснюють, виходячи із прогнозного (середньодобового), а не фактичного споживання.
ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми створили сервіси для того, щоб клієнту було зручно передавати власні покази електроспоживання. Вони дистанційні й не вимагають відвідання офісів компанії. Що під час пандемії важливо для унеможливлення розповсюдження вірусів. До того ж сервіси прості у використанні та займають не більше хвилини уваги клієнта.
Денис Бондар,генеральний директор ДТЕК Київські електромережі
Найбільш популярним каналом зв’язку з компанією залишається телефон. Його послугами упродовж року скористалися майже 1,5 мільйона разів. На другому місті сайт ДТЕК Київські електромережі з понад 163 тисячами оброблених звернень. На третьому — Facebook (понад 12 тисяч). На четвертому та п’ятому відповідно чат-бот (10,5 тисяч) і особистий кабінет (понад 600).
Загалом для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні сервіси:
- чат-бот у Viber та Telegram;
- спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські електромережі без необхідності реєструвати особистий кабінет;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі;
- особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook;
- кол-центр. Залишити покази тут можна в автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію. Для цього слід зателефонувати за номерами 1588 (для стаціонарних телефонів), +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588;
Як повідомлялося раніше, у 2021 році фахівці ДТЕК Київські електромережі встановили в оселях мешканців столиці понад 50 тисяч нових сучасних лічильників. Їх змонтували замість старих, у яких закінчився термін експлуатації й вони підлягали заміні. Нові прилади обліку багатозонні, а отже дозволяють заощаджувати на сплаті за спожиту електроенергію.
Джерело: ДТЕК