У столиці затверджений план заходів щодо інформування населення про виникнення аварійних ситуацій
У КМДА затверджений План заходів щодо інформування населення міста Києва про виникнення аварійних ситуацій, виконання робіт із ліквідації їх наслідків, виконання планових та позапланових ремонтних робіт на об’єктах житлово-комунального господарства та станціях Київського метрополітену. Відповідне розпорядження днями підписав Віталій Кличко.
«Ми розробили чіткий план дій для того, щоб міські служби могли ще оперативніше сповіщати населення про виникнення будь-яких аварійних ситуацій, змін у зв’язку з виконанням ремонтних робіт у столиці тощо. Це є важливим моментом для функціонування міста в цілому, а також для комфорту та безпеки громадян», – зауважив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Так, планом заходів передбачається, що ПАТ «Київгаз», ПАТ «Київенерго», ПАТ «АК «Київводоканал» надаватимуть інформацію до Контактного центру міста Києва про відповідні роботи: про аварійні ситуації – протягом 1 години, про позапланові роботи – протягом 3 годин з початку виконання, про планові роботи – за 1 день до їх проведення.
КАРС «Київська служба порятунку» оперативно сповіщатиме про надзвичайні ситуації, стихійні лиха та техногенні аварії, а також про обставини, що порушують техногенну, екологічну і пожежну безпеку в місті Києві.
Окрім того, КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» інформуватимуть КБУ «Контактний центр міста Києва» щодо проведення планових та позапланових ремонтних робіт автомобільних робіт, на станціях метрополітену (для позапланових – протягом 3 годин, для планових – за 1 день до їх проведення).
КП «Київпастранс» надаватиме інформацію щодо змін маршрутів руху тролейбусів, трамваїв та автобусів (протягом 1 години з моменту виникнення ситуації, що спричинила зміну маршрутів).
У свою чергу, КБУ «Контактний центр міста Києва» забезпечуватиме узагальнення отриманих даних та їх направлення споживачам телекомунікаційних послуг.
Джерело: КМДА