У січні демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів
Протягом січня у столиці демонтовано 1317 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 960 одиниць демонтували їхні власники.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 239; вивіска – 457; електронне табло – 7; конструкція на даху – 19; кронштейн – 165; лайтпостер, що стоїть окремо, – 25; лайтпостер на фасаді – 2; прапор, прапорець – 6; телевізійний екран на фасаді – 1; телевізійний екран, що стоїть окремо – 2; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 108; транспорт – 1; тумба, що стоїть окремо, – 34; холдер – 96; щит на фасаді – 8; щит, що стоїть окремо, – 149.
«Січень традиційно не такий продуктивний, проте ми продовжуємо впроваджувати реформу і впорядковувати конструкції у місті. Тільки минулого року було демонтовано майже 17 тисяч рекламних конструкцій, реалізовано низку проектів на центральних вулицях міста щодо впорядкування розміщення РЗ. На цей рік також заплановано багато. Одним із пріоритетів є наведення ладу в розміщенні реклами на транспорті. І мова йде не тільки про наземний транспорт, але й про метрополітен. Реклами не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій, не повинні бути брендовані станції-пам’ятки», – прокоментував заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
Він наголосив, що нові Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.
Саме завдяки новим Правилам, наразі можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів. Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ, які паплюжили вигляд міста, на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.
Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; збільшують кількість нульових зон; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП; у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).
Довідково.
Отримувати звітність про роботу КП «Київреклама» та ознайомитись із реєстром включених на демонтаж РЗ, який оновлюється кожні три дні, можна ознайомитись за посиланням.
Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».
Джерело: КМДА