У Печерському районі продовжують удосконалювати роботу із зверненнями громадян до «Контактного центру міста Києва 15-51»
7 червня 2019 року, у Печерській райдержадміністрації відділом моніторингу звернень проведено семінар-нараду з структурними підрозділами щодо обговорення питань, які виникають під час впровадження нового програмного забезпечення для опрацювання звернень, що надходять до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51». Фотозвіт
Під час семінару-наради розглянуті проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян, а саме:
- щодо роботи в новій програмі «GRM – 1551»;
- покращення рейтингових показників при опрацюванні звернень, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»;
- забезпечення розгляду звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» невідкладно та оперативно;
- недопущення надання необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян;
- індивідуальний підхід при розгляді звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва» (задля уникнення повернення звернення на доопрацювання) та співпраця між структурними підрозділами Печерської райдержадміністрації.
Нагадаємо, що Печерський район міста Києва першим впровадив та почав використовувати нове програмне забезпечення «GRM – 1551», з метою вдосконалення прийому звернень, їх оперативного опрацювання та покращення загального показника роботи контактного центру 15-51.