У Печерській РДА проаналізували виконання плану заходів щодо запобігання та протидії корупції на 2016 рік
Сьогодні, 7 червня, керівник апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Олена Донець провела робочу нараду стосовно виконання плану заходів Печерської райдержадміністрації щодо запобігання та протидії корупції на 2016 рік. Фотозвіт.
На нараді були присутні: завідувач сектором взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання та виявлення корупції Олексій Фаєр; начальник організаційного відділу Наталія Перетятько; начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Юлія Федюк; заступник начальника відділу адміністративно-господарського забезпечення Наталія Довженко; головний спеціаліст відділу розвитку житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Юлія Печинська.
Державні службовці обговорили внесення змін та доповнень, а також проаналізували виконання плану заходів щодо запобігання та протидії корупції,затвердженого головою Печерської райдержадміністрації Сергієм Мартинчуком, згідно з яким: сектор взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції повинен щоквартально проводити роз’яснювальну роботу серед державних службовців апарату та структурних підрозділів Печерської районної в місті Києві державної адміністрації з питань дотримання положень законів України «Про запобігання корупції», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики».
Протягом 2016 року сектор взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції має забезпечити координацію діяльності уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції, визначених у структурних підрозділах райдержадміністрації, надавати їм методичну та консультаційну допомогу з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства, доводити інформацію про зміни в антикорупційному законодавстві.
Також, сектор повинен організувати обговорення у трудовому колективі райдержадміністрації корупційних діянь, наведених в оприлюдненому звіті спеціально уповноваженого органу з питань антикорупційної політики про результати проведення заходів щодо запобігання та протидії корупції.
Відділ з питань кадрової роботи та державної служби, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації повинні забезпечити проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття вакантних посад державних службовців відповідно до «Порядку проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171.
Перегляну повну версію плану заходів Печерської районної в місті Києві державної адміністрації щодо запобігання та протидії корупції на 2016 рік ви можете за посиланням: /files/docs/korupciya_plan_novoe_2.pdf