У Печерській РДА конкурсанти склали іспит на заміщення вакантних посад державних службовців
Сьогодні, 31 травня, голова Печерської райдержадміністрації Сергій Мартинчук привітав претендентів з початком складання іспитів та з їх наміром стати державними службовцями під час проведення конкурсної комісії. Фотозвіт.
До участі в конкурсі пройшли реєстрацію 16 осіб, 14 з яких, взяли участь у складанні письмового іспиту.
Кандидати претендували на посаду:
- першого заступника голови райдержадміністрації;
- начальника відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- головного спеціаліста відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
- начальника відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – державного реєстратора;
- заступника начальника відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – державного реєстратора;
- головного спеціаліста – державного реєстратора відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
- головного спеціаліста відділу обліку та розподілу житлової площі;
- головного спеціаліста відділу підприємництва, торгівлі та споживчого ринку;
- спеціаліста І категорії сектору взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції;
- адміністратора сектору надання адміністративних послуг відділу (центру) надання адміністративних послуг.
Письмовий іспит проводиться за попередньо складеними й затвердженими головою конкурсної комісії екзаменаційними білетами. Перелік питань в екзаменаційному білеті вимагає від конкурсантів знання законодавства України, а саме: Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції» та інші.
Згідно чинного законодавства, про результати іспиту конкурсна комісія повідомить кандидатів протягом 3-х днів.
Серед членів комісії, яку очолює заступник голови райдержадміністрації Анатолій Невмержицький, були присутні керівник апарату райдержадміністрації Олена Донець, заступник керівника апарату райдержадміністрації-начальник відділу з питань кадрової роботи та державної служби Любов Синяк, начальник юридичного відділу Ірина Щепетова та начальник відділу контролю Валентина Щербич.