У Київводоканалі працює «телефон довіри»
У ПАТ «АК «Київводоканал» працює «телефон довіри», за яким кияни можуть повідомити про факти службових зловживань та порушення вимог чинного законодавства з боку співробітників Товариства.
Залишити повідомлення можна анонімно та цілодобово, зателефонувавши за номером (044) 200-73-73, натиснувши «1» у тоновому режимі. У робочий час можна з’єднатися з оператором, натиснувши в тоновому режимі «0». Оператор працює з понеділка до четверга з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 13:00).
За кожним фактом здійснюватиметься перевірка та, у разі підтвердження інформації, вживатимуться відповідні заходи реагування.
Також нагадуємо, що консультації із питань водопостачання та водовідведення мешканці багатоповерхових будинків можуть отримати за багатоканальним телефоном: (044) 202-02-02 (з понеділка до п’ятниці з 9:00 до 18:00).
Оперативна інформація щодо аварійних ситуацій на водопровідних (холодна вода) та каналізаційних мережах міста доступна за коротким номером 15-81 (зі стаціонарного), або (044) 200-73-01 (з мобільного).
Джерело: КМДА