У Києві розпочала роботу інформаційно-аварійна служба з питань житлово-комунального господарства
У столиці розпочала роботу інформаційно-аварійна диспетчерська служба з питань житлово-комунального господарства 1557. Завдяки цьому сервісу мешканці мають можливість залишити заявку про аварі, яка буде одразу передання на опрацювання виконавцю. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
«З початку опалювального сезону зросла кількість дзвінків від киян, які стосуються саме питань тепла, водопостачання тощо. Саме тому в місті стартувала інформаційно-аварійна служба, яка прийматиме заявки, що стосуються надання житлово-комунальних послуг. Працюючи в тестовому режимі останні кілька днів, лінія 1557 прийняла в роботу близько 10 тисяч дзвінків від мешканців, що особливо важливо в ході ліквідації аварій, які сталися в процесі запуску тепла», – заявив він.
Він також підкреслив, що міська адміністрація також наразі працює над тим, аби в подальшому за допомогою телефону 1557 кияни могли залишити інформацію про послуги, які надаються неякісно чи не в повному обсязі з можливістю подальшого перерахунку плати за неї.
«Таким чином, в процесі переходу на прямі договори із виробниками комунальних послуг, міська влада забезпечить споживачів доступним механізмом захисту їхніх прав та інтересів», – сказав він.
Джерело: КМДА.