У Києві 66,4 тисячі клієнтів Міндоходів отримали ключі цифрового підпису
Подання звітності в електронному вигляді – це, в першу чергу, економія робочого часу платників податків. Крім того, електронне звітування не потребує дублювання на паперових носіях, гарантує автоматичну перевірку документів на наявність помилок і суттєво скорочує терміни проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ.
Збільшенню кількості платників податків, які обирають безконтактне подання податкової звітності, сприяє безоплатна видача ключів електронного цифрового підпису.
Столичні фахівці Міндоходів переконанні, що подальшому зростанню популярності електронного звітування також сприятиме реалізована Міністерством доходів і зборів можливість пакетного приймання звітності в електронному вигляді, яка діє з 27 листопада 2013 року.
Загалом, за 11 місяців поточного року у місті Києві 45,4 тисяч фізичних та понад 21 тисяча юридичних осіб отримали в центрах обслуговування майже 105 тисяч електронних ключів.
Нагадаємо, що посилені сертифікати ключів з 1 листопада 2013 року формуються строком дії до двох років. Ключі цифрового підпису, видані раніше, продовжують діяти один рік.
Отримати ключ цифрового підпису можна у будь якому Центрі обслуговування платників незалежно від місця реєстрації особи.
ГУ Міндоходів у м. Києві