У 2022 році Контактний центр Києва 15-51 опрацював більше 2 млн дзвінків від громадян – Дмитро Загуменний
Протягом 2022 року оператори Контактного центру міста Києва 15-51 отримали та опрацювали понад 2 млн 33 тисячі дзвінків і прийняли більше 895 тисяч звернень. Про це поінформував керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.
«Кияни знають, що можуть звернутися до Контактного центру з різних питань: ЖКГ, благоустрою, транспорту та соціальної сфери. Окрім звичних напрямів, у цей важкий рік повномасштабної агресії рф фахівці центру також займалися формуванням даних про малозабезпечених містян, які потребували продуктів харчування, медикаментів та інших товарів першої необхідності. Окрім того, ми запровадили у Контактному центрі 15-51 безкоштовну гарячу лінію допомоги для тих, що переживає посттравматичний стресовий розлад і потребує невідкладної психологічної підтримки. Кваліфіковані спеціалісти отримали багато звернень, що свідчить про актуальність і своєчасність такого рішення», – розповів Дмитро Загуменний.
Він підкреслив, що фахівці Контактного центру контролюють виконання звернень містян.
«Фахівці Контактного центру оперативно в режимі онлайн надсилають на відпрацювання звернення до відповідних структурних підрозділів КМДА, районних державних адміністрацій, комунальних підприємств. І обов'язково контролюють виконання, оцінюють якість роботи виконавців. Як результат — ми отримуємо дзвінки не лише зі скаргами, а й з подяками. Також операторам «15-51» часто вдається вичерпно проконсультувати киян у телефонному режимі, без потреби подальшої реєстрації звернень», – зазначив керівник апарату КМДА.
За його інформацією, більшість звернень до Контактного центру було подано через лінію «15-51» (понад 697 тисяч), веб-портал та мобільний додаток (понад 150 тисяч), Урядовий контактний центр (47,5 тисячі), у рамках проекту «Телеефір» (574).
«Ми шукаємо різні зручні шляхи для оперативного двостороннього зв’язку із мешканцями столиці. Так, на початку цього року інтегрували у застосунок «Київ Цифровий» можливість створювати звернення до Контактного центру Києва 15-51. Упевнений, що Контактний центр і надалі впроваджуватиме нові сучасні способи діалогу із киянами», – сказав Дмитро Загуменний.
Він додав, що минулого року кияни активно зверталися до Контактного центру для отримання безоплатної первинної правової допомоги – було зареєстровано понад 42 тисячі юридичних питань.
Здебільшого вони стосувалися перерахування плати за ЖКГ; умов та порядку отримання гуманітарної допомоги; відшкодування за знищене майно та збитків, завданих внаслідок збройної агресії російської федерації; компенсації власникам житла за розміщення ВПО та отримання допомоги на проживання ВПО тощо.
Загалом же протягом року Контактний центр міста Києва надав понад 1 млн 138 тисяч консультацій.
Також щовівторка на YouTube каналі та на Facebook-сторінці міста Києва тривало 34 онлайн-трансляції, під час яких керівники структурних підрозділів КМДА розповідали про найактуальніші питання столичного життя і спілкувались із киянами.
Додатково.
Комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» – це зручний спосіб безпосередньо розповісти про проблеми столиці та допомогти зробити її кращою. Організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 і входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади.
Для вирішення порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного вебпорталу (https://new.1551.gov.ua/), мобільного застосунку «1551» (для Android, для iOS), застосунку «Київ Цифровий» або зателефонувати: за номером 1551 – зі стаціонарного та мобільного, (044) 205-73-37 – з міжміського. На базі Контактного центру працює інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), який містить відповіді на найпоширеніші питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг тощо.
Джерело: КМДА