Центр комунального сервісу відзвітував про рік роботи у столиці
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) відзвітував про рік роботи, основні здобутки та перспективи.
«Основні напрямки роботи ЦКС – це зменшення дебіторської та кредиторської заборгованості учасників концерну, створення для споживачів нової абонентської служби житлово-комунальних послуг, покращення сервісу, здійснення навчання містян з метою підвищення їх правової обізнаності у питаннях діючого законодавства, створення та діяльності ОСББ та вибору управителів житлових будинків», – розповіла генеральний директор ЦКС Катерина Саркісова.
Вона зазначила, що наразі у восьми районах Києва працює 74 точки прийому споживачів, до яких вже звернулося понад мільйон киян. Це приблизно 105 214 містян на місяць, яким в середньому надається 99 359 довідок. За даними ЦКС, запити киян в основному стосуються погашення заборгованості та шляхів її врегулювання, а також пільг та субсидії.
Як повідомила Катерина Саркісова, вже два місяці ЦКС співпрацює з ПАТ «АК «Київводоканал» в рамках пілотного проекту, який надає можливість киянам отримати додаткову консультацію з питань холодного водопостачання, надати необхідні документи, залишити заяву на перерахунок та укладання договору, опломбування/повірку лічильника, або надати показники лічильника у найближчій точці прийому споживачів (адреси за посиланням – http://cks.kiev.ua/contacts). Концерн також підписав Меморандум про співпрацю з Ощадбанком, надаючи можливість переоформити картку киянина у будь-якій точці прийому споживачів.
На завершальній стадії узгодження знаходиться механізм реалізації прав на отримання пільг з оплати послуг за користування житлом та комунальних послуг за принципом «єдиного вікна». Це дозволить у найкоротші терміни забезпечити реалізацію прав споживачів-учасників бойових дій, інвалідів війни та/або осіб, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», на отримання гарантованих державою пільг.
«Запровадження механізму «єдиного вікна» дозволить пільговикам формувати, оформлювати, підписувати всі документи та забирати готові договори в одному місці, і таким чином бути певними у тому, що їх права на пільги реалізовано» , – наголосила Катерина Саркісова.
«До кінця року ми плануємо відкрити ще 9 таких центрів, адже завдяки сучасним стандартам роботи ЦКС кияни отримують достовірну інформацію про процедури нарахування комунальних послуг, зміну тарифів, порядок оформлення субсидій тощо. Крім того, люди зможуть без проблем укладати договори з будь-якого виду комунальних послуг», – зауважив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Джерело: КМДА