«Центр комунального сервісу» опрацьовує понад 20 тисяч онлайн-звернень на місяць
Фахівці відділу дистанційного обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щомісяця опрацьовують понад 20 тисяч онлайн-звернень з питань житлово-комунальних послуг.
Зокрема, у серпні онлайн-сервісом «Дистанційне обслуговування» скористалися 20 594 користувачів сайту ЦКС.
Для вирішення деяких питань сьогодні не потрібно приходити безпосередньо до сервісних центрів, достатньо залишити звернення в онлайн-режимі. Зокрема, дистанційно можна замовити:
- розпломбування, опломбування квартирних лічильників води;
- контрольне зняття показань;
- дублікат рахунку-повідомлення;
- акт взаєморозрахунків за спожиті послуги;
- замовити довідку про стан заборгованості;
- внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань;
- заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки зі сплаті заборгованості.
Щоб звернутися онлайн, потрібно авторизуватися в особистому кабінеті на сайті ЦКС, обрати у розділі «Споживачам» «Дистанційне обслуговування» та, обравши питання з переліку, залишити звернення (інструкція з користування сервісом – за посиланням: https://cks.com.ua/faq/iuos).
Нагадаємо, що сервіс запрацював з липня 2019 року для зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС користувачів (відеоінструкція з реєстрації для нових користувачів за посиланням – https://bit.ly/2JxDbmt).
Джерело: КМДА