Спеціалізована школа «Надія» та інтернат № 2 будуть об’єднані до початку нового навчального року – Ганна Старостенко
У рамках реформування інтернатних закладів у Києві, до 1 вересня планується провести реорганізацію спеціальної загальноосвітньої школи «Надія» та спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 2 шляхом їх об’єднання у єдиний навчально-виховний комплекс. При цьому всі особливості статутної діяльності обох навчальних закладів будуть збережені. Про це повідомила заступник голови Київської міської державної адміністрації Ганна Старостенко.
«На сьогодні ми намагаємося наблизити наші навчальні заклади до європейських стандартів та оптимізувати діяльність обох закладів. Щоб врахувати інтереси їх вихованців, місто провело ряд зустрічей з педагогічними колективами та батьківськими комітетами обох закладів та отримало згоду на таке об’єднання», – підкреслила вона.
При цьому Ганна Старостенко зауважила, що запланована реорганізація дозволить створити більш якісні умови для навчання дітей з особливими потребами та покращить матеріально-технічну базу цих закладів.
«Школа «Надія» перебуває у невеликому приміщенні у стінах дитячого садочка № 651. Там дуже тісно, у класах навчається по 2-4 дитини, а більшість реабілітаційно-корекційного та комп’ютерного обладнання не використовується, оскільки немає приміщення для цього. Тоді як школа-інтернат № 2 не працює на повну потужність – тут навчаються лише 109 дітей, хоча заклад розраховано на 250. До того ж, у ньому просторі приміщення та широкі двері, що дасть змогу забезпечити безперешкодний доступ для дітей, які пересуваються на візках », – пояснила вона.
Заступник голови КМДА також зазначила, що у рамках об’єднання місто виділяє додаткових 580 тис. грн на адаптування приміщення для дітей з особливими потребами – встановлення пандусів, облаштування санвузлів, заміну вікон.
«Окрім того, така реорганізація не передбачає скорочення педагогічного персоналу – він буде збережений та об’єднаний під одним дахом, що принесе дітям ще більше користі. Адже в обох колективах є багато висококваліфікованих фахівців з корекційної роботи – дефектологів, логопедів, психологів, які позитивно вплинуть не тільки на навчання, а й на реабілітацію дітей», – додала Ганна Старостенко.
Для завершення процесу об’єднання Солом’янська РДА має підготувати всі необхідні документи, а батьківська та педагогічна громада неухильно контролюватимуть цей процес.
Джерело: КМДА