Сергій Мартинчук провів робочу нараду щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 21 квітня, голова Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Мартинчук провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли через «Контактний центр міста Києва 15-51». Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- водопостачання – 75 звернень;
- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 40 звернень;
- утримання будинку – 35 звернень;
- освітлення – 33 звернення;
- електропостачання – 25 звернень;
- ремонт та укладання асфальтного покриття – 24 звернення;
- ліфтів – 17 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем – 16 звернень.
Під час наради, очільник Печерського району Сергій Мартинчук наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а також систематично проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.
Також, Сергій Олександрович надав ряд доручень керівникам структурних підрозділів щодо вчасного виконання звернень громадян, та наголосив на тому, що дане питання взяв під особистий контроль.