Сергій Мартинчук провів робочу нараду щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 17 лютого, голова Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Мартинчук провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 128 звернень;
- опалення - 111 звернень;
- водопостачання - 53 звернення;
- утримання будинку - 47 звернень;
- перерахунок плати й нарахування квартплати, укладання договорів - 41 звернення;
- освітлення - 29 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем - 26 звернень;
- ліфтів - 19 звернень.
Під час наради були розглянуті проблемні питання, які виникають при опрацюванні звернень громадян, також на постійному контролі залишається невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян.
На завершення наради, Сергій Мартинчук наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, а також систематично проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.