Сергій Мартинчук провів «онлайн» зв'язок з печерянами
Налагодження благоустрою, проблеми житлового господарства, а також інші важливі питання життєдіяльності Печерського району було обговорено під час «прямої лінії», яка відбулась у Контактному центрі міста Києва в рамках спецпроекту «Прямий зв’язок з київською міською владою». Фотозвіт. Відео.
У вівторок, 28 жовтня, кияни мали нагоду поспілкуватись із головою Печерської районної в місті Києві державної адміністрації – Сергієм Мартинчуком.
Усього гість «прямої лінії» з 12.00 до 13.00 опрацював 22 питання, з них було 11 дзвінків та 3 інтернет-звернення.
Як зауважив очільник району, печерян турбує бездіяльність комунальних підприємств, випадки формального відношення до звернень та проблем мешканців району.
Основні проблеми, які порушували заявники стосувались питань благоустрою, підключення житлових будинків до централізованого опалення, ремонту дитячих майданчиків та ін.
«Наприклад, надійшов дзвінок, що не працює водостік - він покритий повністю корозією. А людині пишуть: давайте почекаємо погодних умов, станемо і будемо дивитися. Замість того щоб реагувати, людям надають відписки. Ми це питання будемо врегульовувати. Кожне звернення мешканця - це підказка тієї несправної роботи, яку ми виконуємо. І я їм дуже вдячний за те, що вони показують наші недоліки, на які ми реагуватимемо миттєво», - зазначив Сергій Мартинчук.
За матеріалами сайту КБУ «Контактний центр міста Києва».