Робоча нарада щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 23 грудня, у Печерській райдержадміністрації відбулася робоча нарада з керівниками структурних підрозділів щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- опалення - 96 звернень;
- прибирання, санітарного утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою - 61 звернення;
- перерахунку плати й нарахування квартплати, укладання договорів - 57 звернень;
- освітлення - 49 звернень;
- утримання будинку - 44 звернення;
- водопостачання - 34 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньобудинкових систем - 30 звернень;
- роботу ліфтів - 23 звернення;
- ремонту та укладання асфальтного покриття - 4 звернення;
- утримання зелених насаджень - 4 звернення.
Керівники структурних підрозділів обговорили проблемні питання, які виникають при опрацюванні звернень громадян. Зокрема питання, що потребують додаткового фінансування.
Слід зазначити, що керівники структурних підрозділів Печерської райдержадмінстрації забезпечують індивідуальний підхід при вирішенні проблем, з якими звертаються мешканці району.