Результати розгляду звернень громадян за І квартал
За 1 квартал 2015 року до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м.Києві надійшло 11 письмових звернень громадян, що на 19 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 року.
Порівняльний аналіз стану письмових звернень громадян свідчить, що порушені у зверненнях питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків та контрольно – перевірочної роботи.
По тематиці звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 4 письмових звернення;
- контрольно – перевірочна робота - 4 письмових звернення;
- реєстрація та облік платників податків – 2 письмових звернення;
- щодо порядку оподаткування та сплати податку з доходів фізичних осіб – 1 письмове звернення.
Відповіді на всі звернення надані вчасно в терміни, передбачені чинним законодавством.
Нагадуємо, що з метою кваліфікованого та оперативного вирішення питань, що хвилюють громадян, в ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м.Києві постійно діє Приймальня громадян, яка знаходиться у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Лєскова, 4, кімната №103.
Попередній запис на особистий прийом до керівництва податкової інспекції здійснюється у робочі дні безпосередньо у Приймальні громадян або за телефонами: 201-89-05, 201-13-01.
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві