Результати брифінгу заступника міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослава Кучера за 10 лютого
За час роботи національного контакт-центру із протидії поширенню хвороби COVID-19 до нього, за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19, звернулося понад 177 тисяч українців.
Команда МОЗ продовжує покращувати сервіс запиту на виїзд мобільної бригади, які виїжджають за направленням лікарів до пацієнтів з підозрою на COVID-19. На підставі таких запитів відбулося понад 1 405 виїздів.
В контакт-центрі впроваджено сервіс віддалених цілодобових консультацій лікарями. Вже залучено 12 медичних працівників. Ними надано 4 091 консультацію.
Лідерами з опрацювання звернень стали Волинська, Луганська, Полтавська та Черкаська області. Найнижчий відсоток опрацьованих звернень у Кіровоградській, Київській та Донецькій областях.
Відпрацьовується механізм приймання та опрацювання запитів щодо виплат у разі захворювання або смерті медичних працівників у зв’язку з інфікуванням COVID-19. Починаючи від 28 грудня, до контакт-центру надійшло 74 запити.
Команда МОЗ разом з партнерами працюють над впровадженням депаперизації, спрощенням адміністративного навантаження на медичних працівників та впровадженням якісних і доступних сервісів для пацієнтів.
З 25 січня 2021 року впроваджено технічну можливість спостереження за захворюваннями в електронній системі охорони здоров’я та електронній інтегрованій системі з метою посилення координації й організації заходів із протидії поширенню COVID-19. Це стосується лише випадків підозр на інфікування або підтверджених діагнозів захворювання на коронавірусну інфекцію.
Джерело: МОЗ