«Пульс» - завжди на зв’язку!
Співробітники ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві в черговий раз нагадують про телефонну лінію «Пульс». Питання, які надходять, розглядаються протягом доби та вирішуються по суті, відповідно до чинного законодавства.
Так, за січень - лютий 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 50 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 28;
- щодо роботи органів ДФС – 11;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 6;
- щодо роботи ЦОП – 3;
- щодо перевірки СГ – 2.
За лютий 2015 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 35 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо звітності та реєстрації накладних – 18;
- щодо роботи органів ДФС – 9;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 4;
- щодо роботи ЦОП – 3;
- щодо перевірки СГ – 1.
Всі звернення до сервісу «Пульс» опрацьовуються протягом одного-трьох днів.
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві