Пульс допоможе вирішити важливі питання
Ефективний телефонний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 — є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
За січень - квітень 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 64 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 28;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 28;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 3;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 2;
- щодо перевірки СГ – 3.
За квітень 2014 року, зокрема, на сервіс «Пульс» надійшло 16 звернень, що стосувались роботи ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві, а саме:
- щодо роботи органів Міндоходів – 4;
- щодо звітності та реєстрації накладних – 7;
- щодо реєстрації платником ПДВ – 1;
- щодо реєстрації платником єдиного податку – 1;
- щодо перевірки СГ – 3.
На звернення платників надавались вичерпні відповіді у строк 1-3 діб. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві