Протягом серпня 2019 року Печерською райдержадміністрацією опрацьовано 60 звернень через урядову «гарячу лінію»
Через урядову «гарячу лінію» протягом серпня місяця до Печерської райдержадміністрації надійшло 60 звернень.
Основні питання, які підіймались громадянами у зверненнях стосувались ремонтних робіт різного рівня складності, відсутності електропостачання, відновлення благоустрою та перепрофілювання закладів торгівлі.
Також питання стосувались з питань соціальної сфери та надання лікувальних послуг.
Аналіз звернень стосовно житлово-комунальної сфери вказує на низку проблем, серед яких:
- ремонтні роботи різного рівня складності – 13;
- прибирання та санітарний стан територій – 6;
- постачання гарячої та холодної води – 5;
- благоустрій територій – 11;
- електропостачання – 11;
- непрацюючі ліфти – 0.
По виконавцям робіт щодо житлово-комунальної сфери звернення можна розподілити:
- ЖЕД «Липкижитлосервіс» – 3;
- ЖЕД «Печерськжитло» – 25;
- ЖЕД «Печерська Брама» – 3;
- ЖЕД «Хрещатик» – 6;
- КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» – 1;
- відділ контролю за благоустроєм – 4;
- управління житлово-комунального господарства та будівництва – 2.
На всі звернення виконавцями надано відповіді в межах компетенції та з дотриманням встановлених термінів.
У разі виникнення питань звертайтесь до відділу моніторингу звернень Печерської райдержадміністрації, за телефоном: (044) 280-96-30.