Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Продовжується робота в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

Опубліковано 06 червня 2024 року о 11:08
фото

Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва продовжують роботу в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. (фото)

Так, нещодавно в ЗЗСО № 88 та № 75 пройшли підсумкові засідання команд психолого-педагогічного супроводу з метою обговорення реалізації індивідуальних програм розвитку учнів з ООП, динаміки їхнього розвитку. Завдяки злагодженій роботі кожного члена команд супроводу, за активного сприяння батьків дітей з ООП, було ухвалено рішення щодо позитивної динаміки розвитку та навчання здобувачів освіти в 2023–2024 навчальному році.

Водночас, кількома днями раніше відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу учнів з ООП в ЗЗСО № 133, Ліцеї міжнародних відносин № 51, Предславинській гімназії № 56. Обговорювалися особливості розвитку та навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП з метою визначення ступеня психолого-педагогічної підтримки, моніторингу виконання ІПР, визначення прогресу розвитку та досягнення цілей ІПР.

Фахівці ІРЦ взаємодіють із батьками дітей з ООП, яким організоване інклюзивне навчання, мотивують на позитивний розвиток дитини. Було проведено опитування батьків дітей з ООП, яким організоване інклюзивне навчання, поставлено ряд питань, які в основному стосувались того, чи задоволена дитина інклюзивним навчанням, чи є позитивні зміни у динаміці її розвитку, як самі батьки відносяться до організації освітнього процесу, яку участь беруть у процесі навчання дитини.

Аналізуючи організацію інклюзивного навчання в закладах освіти, готовність педагогів, думку батьків, динаміку розвитку дітей з ООП, а саме сфери розвитку: емоційно-вольову, когнітивну, фізичну, мовленнєву, соціальну та навчальні досягнення з предметів – можна зробити висновок про позитивну динаміку та всебічний розвиток дітей з ООП на інклюзивному навчанні. Результати опитування свідчать, що діти, яким організоване інклюзивне навчання, задоволені відвідуванням закладів освіти, мають друзів, беруть участь у масових заходах. Батьки дітей з ООП задоволенні організацією навчального процесу, щиро вдячні вчителям та асистентам, корекційним педагогам за особистісний підхід до їх дитини.

За інформацією ІРЦ № 6 Печерського району м. Києва


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux