Про звернення громадян до Печерської райдержадміністрації


За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації за липень 2015 року надійшло 349 звернень, з яких 151 – усних та 198 – письмових, у тому числі 40 колективних звернень. Це на 121 звернення більше, ніж за минулий місяць. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість збільшилась на 61 звернення.
За липень 2015 року головою Печерської райдержадміністрації Сергієм Мартинчуком проведено 4 особистих прийоми громадян та 1 «гаряча» телефонна лінія. Всього за звітний період Сергієм Мартинчуком прийнято на особистих і виїзних прийомах 14 громадян.
Заступник голови Печерської райдержадміністрації Анатолій Невмержицький за липень 2015 року провів також 4 особистих прийоми громадян.
За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді: надано 120 роз’яснень, вирішено позитивно – 2, прийнято до відома (повідомлення про проведення мирних акцій) – 5, направлено за належністю – 1, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання комунального господарства – 49%, забезпечення законності й правопорядку – 11%, житлової політики – 6%, економічної, інвестиційної політики – 13%, соціального захисту – 15%.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за липень 2015 року:
- проведено засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян;
- проведена перевірка організації роботи із зверненнями громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку;
- проведена перевірка організації роботи із зверненнями громадян у відділі економіки.
За результатами роботи у липні 2015 року забезпечено виконання усіх доручень з розгляду звернень громадян в строки визначені чинним законодавством. Повторних звернень не надходило.