Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Про звернення громадян до Печерської райдержадміністрації

Опубліковано 04 серпня 2015 року о 19:13
фото

За інформацією відділу роботи із зверненнями громадян Печерської райдержадміністрації за липень 2015 року надійшло 349 звернень, з яких 151 – усних та 198 – письмових, у тому числі 40 колективних звернень. Це на 121 звернення більше, ніж за минулий місяць. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість збільшилась на 61 звернення.
 
За липень 2015 року головою Печерської райдержадміністрації Сергієм Мартинчуком проведено 4 особистих прийоми громадян та 1 «гаряча» телефонна лінія. Всього за звітний період Сергієм Мартинчуком прийнято на особистих і виїзних прийомах 14 громадян.
 
Заступник голови Печерської райдержадміністрації Анатолій Невмержицький за липень 2015 року провів також 4 особистих прийоми громадян.
 
За результатами розгляду звернень громадян у звітному періоді: надано 120 роз’яснень, вирішено позитивно – 2, прийнято до відома (повідомлення про проведення мирних акцій) – 5, направлено за належністю – 1, решта перебуває на контролі відповідно до встановлених термінів.
 
Серед основних питань, що порушували мешканці у своїх зверненнях, чільне місце займають питання комунального господарства – 49%, забезпечення законності й правопорядку – 11%, житлової політики – 6%,  економічної, інвестиційної політики – 13%,  соціального захисту – 15%.
 
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування» за липень 2015 року:

- проведено засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян;

- проведена перевірка організації роботи із зверненнями громадян у відділі підприємництва, торгівлі та споживчого ринку;

- проведена перевірка організації роботи із зверненнями громадян у відділі економіки.
 
За результатами роботи у липні 2015 року забезпечено виконання усіх доручень з розгляду звернень громадян в строки визначені чинним законодавством. Повторних звернень не надходило.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux