Про послуги ЦОПу під час Інтернет-конференції
Чергова Інтернет-конференція в ДПІ Печерського району відбулася на тему: «Адміністративні та консультаційні послуги, що надаються в Центрі обслуговування платників. Інтерактивний сервіс «Пульс». Звернення громадян».
Відповідав на питання представників бізнесу та суб`єктів господарської діяльності в режимі он-лайн начальник управління обслуговування платників податків районного податкового відомства Валерій Ареф`єв.
Пропонуємо питання-відповіді, що найбільше цікавили платників:
1. Які послуги та сервіси надаються в Центрі обслуговування платників?
Відповідь: В ЦОПі платники мають можливість отримати наступні послуги та сервіси:
1. Видача довідки-підтвердження статусу податкового резидента України
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків
3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків
4. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами
5. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів
6. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді
7. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi
8. Надання податкових консультацій
9. Надання доступу до публічної інформації
10. Запис на прийом до посадових осіб
11. Приймання вхідної кореспонденції
12. Приймання податкової звітності
13. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції
14. Видача довідки-розрахунку на видачу заробітної плати
15. Видача довідки на видачу заробітної плати без перевірки
З усіма адміністративними послугами, що надаються в ЦОПі, можна ознайомитися на офіційному сайті ДФС на сторінці ДПІ Печерського району в розділі «ЦОП ДПІ у Печерському районі м. Києва» за посиланням: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/62406.html.
2. Який режим роботи Центру обслуговування платників?
Відповідь: ЦОП ДПІ у Печерському районі розташований за адресою: вул. Лєскова, 4 та наразі працює за таким графіком – понеділок, середа, п`ятниця з 9-00 до 18-00 год.; вівторок, четвер з 9-00 до 20-00 год.; субота з 9-00 до 16-00 год.
Організацію відвідування платниками податків ЦОПу та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснюють консультанти-модератори: (044) 201-89-04.
3. З якими питаннями можна звертатись на телефонний сервіс «Пульс»?
Відповідь: Інтерактивний сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія (044)284-00-07, за якою громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку.
4. В який термін розглядаються звернення громадян?
Відповідь: Статтею 20 Закону України від 02.10.96р. №393/96-ВР «Про звернення громадян» встановлено, що звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві