Право на звернення – це засіб захисту прав і свобод громадян
Впродовжсічня-листопада 2014 року до ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м.Києві надійшло 92 письмових звернення громадян, що на 6 звернень менше за відповідний період 2013 року.
Порівняльний аналіз письмових звернень громадян свідчить, що порушені у них питання стосуються в основному інформування про ухилення від сплати податків.
Так, наприклад, по тематиці звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 68 письмових звернення;
- щодо порядку оподаткування та сплати податку з доходів фізичних осіб – 4 письмових звернення;
- реєстрація та облік платників податків – 5 письмових зверненнь;
- щодо виконання судових рішень - 3 письмових звернення;
- єдиний соціальний внесок - 5 письмових зверненнь;
- податок на нерухоме майно – 1 письмове звернення;
- податок на додану вартість – 1 письмове звернення;
- податкова звітність – 1 письмове звернення;
- оподаткування доходів підприємницької діяльності – 1 письмове звернення;
- контрольно – перевірочна робота - 1 письмове звернення;
- щодо плати за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності) – 2 письмових звернення.
Також, для кваліфікованого та оперативного вирішення питань, що хвилюють громадян, у ДПІ Печерського району постійно діє Приймальня громадян, яка знаходиться у Центрі обслуговування платників за адресою: вул. Лєскова, 4, кімната №103.
У Приймальні згідно із затвердженим графіком в установлені дні та години проводиться особистий прийом громадян посадовими особами ДПІ з питань, що входять до компетенції контролюючого органу.
Попередній запис на особистий прийом до керівництва інспекції здійснюється у робочі дні безпосередньо у Приймальні громадян або за телефонами: 201-89-05, 201-13-01.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві