Посвідка на тимчасове проживання: скористайтесь новою послугою для іноземців у ЦНАПі Печерської РДА
З 15 січня 2020 року в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації запроваджено нову послугу для іноземців.
Так, іноземці або особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України можуть звернутися до ЦНАПу Печерської райдержадміністрації для оформлення, видачі та обміну посвідок (у тому числі замість втраченої або викраденої) на тимчасове проживання з безконтактним електронним носієм.
Запрошуємо суб’єктів звернення та їх представників для отримання нової послуги в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської райдержадміністрації.
Графік роботи:
Понеділок |
9.00-20.00 |
Вівторок |
9.00-20.00 |
Середа |
9.00-20.00 |
Четвер |
9.00-20.00 |
П’ятниця |
9.00-16.45 |
Субота |
9.00-18.00 |
Неділя |
Вихідний |
Довідково:
Для оформлення посвідки на тимчасове проживання іноземець або особа без громадянства подають:
- Паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, з візою типу Д, якщо інше не передбачено законодавством і міжнародними договорами України (після пред’явлення повертається), та його копію.
- Документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (у разі подання документів законним представником) (оригінали документів після пред’явлення повертаються, копії подаються).
- Переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, засвідчений у встановленому законодавством порядку.
- Дійсний поліс медичного страхування та його копія.
- Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або документ про звільнення від його сплати (оригінал після пред’явлення повертаються, копії подаються).
ЦНАП – Ми працюємо для ВАС!