Персональний кабінет шукача роботи. Інформація для осіб, які зареєстровані в службі зайнятості, як безробітні
Клієнти служби зайнятості часто запитують: «Як зареєструвати особистий кабінет, щоб бачити нарахування допомоги по безробіттю, інформацію про вакансії, відвідування центру зайнятості»?
Відповідаємо.
Потрібно зайти на сайт kie.dcz.gov.ua або www.dcz.gov.ua та натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет»
Уважно прочитати інструкцію та послідовно виконати дії, які в ній прописані https://cutt.ly/yt99nm6
Якщо Ви все зробили правильно, автоматично буде створено обліковий запис.
Це лише перший етап реєстрації. Поки що ви маєте обмежений доступ до даних, які мають відображатися в кабінеті.
Далі потрібно зв’язатися з Вашим кар’єрним радником. Він внесе в Єдину інформаційно – аналітичну систему державної служби зайнятості унікальний логін, пароль, а також електронну адресу, на яку Ви реєстрували Ваш кабінет. І лише тоді в персональному кабінеті відображатиметься розділ «Взаємодія зі службою зайнятості», в якому знаходиться наступна інформація:
- нарахування та виплати;
- інформація для пошуку роботи;
- відвідування ЦЗ, отримані послуги;
- семінари та масові заходи;
- направлення на працевлаштування;
- профнавчання.
Персональний кабінет – один із сучасних електронних сервісів служби зайнятості.
Якщо Ви хочете дізнатись більше інформації про персональний кабінет шукача роботи, звертайтесь до
Печерської районної філії Київського міського центру зайнятості.
Контактні телефони: (044) 277-36-44; (044) 277-36-62
E-mail: [email protected]
м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд.7
Джерело: КМЦЗ