Печерська РДА запрошує до співпраці фахівців
Сьогодні, 22 січня, голова Печерської райдержадміністрації Сергій Мартинчук привітав претендентів з початком складання іспитів та з їх наміром стати державними службовцями під час проведення конкурсної комісії. Фотозвіт.
До участі в конкурсі пройшли реєстрацію 4 особи, 3 з яких, взяло участь у складанні письмового іспиту. Кандидати претендували на посаду головного спеціаліста відділу контролю, начальника відділу з питань майна комунальної власності та головного спеціаліста відділу контролю за благоустроєм.
Письмовий іспит проводиться за попередньо складеними й затвердженими головою конкурсної комісії екзаменаційними білетами. Перелік питань в екзаменаційному білеті вимагає від конкурсантів знання законодавства України, а саме: Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції» та інші.
Згідно чинного законодавства, про результати іспиту конкурсна комісія повідомить кандидатів протягом 3-х днів.
Серед членів комісії, яку очолює заступник голови райдержадміністрації Анатолій Невмержицький, були присутні заступник керівника апарату райдержадміністрації-начальник відділу з питань кадрової роботи та державної служби Любов Синяк, начальник юридичного відділу Ірина Щепетова та начальник відділу контролю Валентина Щербич.