Павло Бабій провів робочу нараду щодо виконання звернень громадян, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва»
Сьогодні, 13 травня, заступник керівника апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Павло Бабій провів робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, які надійшли через «Контактний центр міста Києва 15-51». Фотозвіт.
Протягом тижня, питання, які порушували мешканці у своїх зверненнях, стосувалися:
- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 79 звернень;
- водопостачання – 67 звернень;
- газифікація – 53 звернення;
- ліфтів – 49 звернень;
- освітлення – 42 звернення;
- утримання зелених насаджень – 42;
- утримання будинку – 38 звернень;
- облаштування майданчиків – 16 звернень;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо-будинкових систем – 18 звернень.
Під час наради були розглянуті проблемні питання, які виникають при опрацюванні звернень громадян, також на постійному контролі залишається невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян.
На завершенні наради, Павло Бабій наголосив на тому, що до опрацювання звернень мешканців необхідно віднестись дуже відповідально та виважено, проводити аналіз показників власної діяльності та працювати в напрямку їх покращення.