Освітяни Печерського району обговорили організацію інклюзивного навчання
Днями відбулась зустріч педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти № 5, 75, 117 з фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру № 6 Печерського району м. Києва, під час якої обговорили організацію інклюзивного навчання на конкретних прикладах.
Однією з найважливіших умов впровадження інклюзивної моделі в навчальному закладі є організація співпраці фахівців, результатом якої має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх учнів, у тому числі й учнів з особливими освітніми потребами.
Ефективність навчально-виховної, корекційно-розвивальної роботи в інклюзивному класі значною мірою залежить від скоординованості дій педагогів та фахівців, які входять до складу команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.