Оптимальні умови кожному громадянину
Гармонізація партнерських відносин між платниками податків та державою, створення атмосфери довіри й порозуміння - пріоритетні завдання органів Міністерства доходів і зборів України. Адже, робота фахівців Міндоходів всебічно направлена на створення оптимальних умов кожному громадянину для виконання його конституційного обов’язку – сплати податків.
Відповідно до діючого законодавства України громадяни мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Фахівці Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві приділяють особливу увагу об’єктивному розгляду звернень громадян та оперативному вирішенню порушених питань.
Саме тому з метою кваліфікованого та оперативного вирішення питань, що хвилюють громадян, у ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві постійно діє Приймальня громадян, яка знаходиться у Центрі обслуговування платників податків за адресою: вул. Лєскова,4, кімната №103.
Вкотре нагадуємо, що попередній запис на особистий прийом до керівництва податкової інспекції здійснюється у робочі дні безпосередньо у Приймальні громадян або за телефонами: 201-89-05 та 201-13-01.
Графік особистого прийому посадовими особами розміщено на інформаційних стендах в приміщенні Центру обслуговування платників податків при ДПІ за адресою: вул. Лєскова, 4 та на офіційному суб-сайті ГУ Міндоходів у м. Києві єдиного веб-порталу Міністерства доходів і зборів України.
ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві