Олена Донець провела нараду з працівниками апарату щодо авторизації на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України
14 березня, під головуванням керівника апарату Печерської районної у місті Києві державної адміністрації, відбулася нарада з працівниками райдержадміністрації щодо створення особистого кабінету на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Під час наради заступник керівника апарату – начальник відділу управління персоналом Любов Синяк довела до відома співробітників переваги авторизації на веб-порталі. Так, авторизована особа має можливість постійно контролювати дані, що впливають на отримання пенсії, а саме: відомості про страховий стаж, заробітну плату, сплачені страхові внески та нарахування до пенсії. Крім того, в кілька кліків можна сформувати запит на видачу довідки, подати скаргу або записатися на прийом до фахівців.
Олена Донець наголосила на необхідності створення особистого кабінету на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, адже такий сервіс значно спрощує комунікацію з ПФУ, забезпечує захист персональних даних і надає доступ користувачу до важливої для нього інформації через інтернет, що дуже актуально в умовах сьогоднішніх викликів.