Олексій Резніков: «Я сподіваюсь на затвердження Київрадою нової концепції рекламного простору у червні»
Заступник голови КМДА Олексій Резніков висловив надію, що нова концепція рекламного простору міста Києва буде затверджена міською радою вже у червні.
«Наразі проект обговорюється з профільними асоціаціями, з основними гравцями ринку – соціально відповідальним бізнесом. Мені приємно констатувати, що оператори йдуть на діалог та активно співпрацюють. Процес напрацювання умов та пунктів концепції вже на завершальному етапі, тож наприкінці травня ми плануємо внести проект до Київради, аби він пройшов процедуру та був погоджений профільними комісіями і, сподіваюсь, у червні буде прийнято позитивне рішення. Я вірю у спільну конструктивну роботу всіх фракцій міськради, незалежно від політичної приналежності», – сказав Олексій Резніков.
Концепція включатиме, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено увагу безпеці пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху.
Відтак, відстань між сіті-лайтами буде не меншою, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Це тягне за собою скорочення кількості даних видів конструкцій.
Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей і не має працювати вночі (з 22:00 до 7:00).
Олексій Резніков також зауважив, що такий вид носія, як трол (рекламна розтяжка) взагалі буде заборонений.
Нагадаємо, Олексій Резніков заявляв про те, що Київ очікує скорочення кількості рекламних конструкцій на третину до кінця року. Відтак, мова йде про саморегуляцію ринку – оператори погодилися добровільно скоротити кількість реклами.
Джерело: КМДА