Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Олексій Резніков: «При мені ніякого комунального оператора реклами не буде»

Опубліковано 24 травня 2016 року о 09:05
фото

«При мені ніякого комунального оператора реклами не буде, – про це сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков в інтерв’ю виданню «КиевВласть». – Я хотів би акцентувати увагу на тому, що КП «Київреклама» не може бути монополістом, оскільки взагалі не є оператором. Підприємство займається моніторингом, адмініструванням і демонтажем незаконних конструкцій. Все».

Він також додав, що в Києві реклама перевантажує і захаращує місто.

«Столиця сьогодні декапіталізована через поганий зовнішній вигляд, через безглуздо розкидану зовнішню рекламу. Усі зміни зовнішнього вигляду Києва повинні відповідати п’яти принципам: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Для реалізації цих пунктів необхідно привести в порядок існуючу концепцію рекламного простору та порядок видачі дозволів на розміщення реклами. Також необхідно створити довідник, у якому будуть вказані певні рамки. Ми не можемо диктувати маркетологам зовнішній вигляд рекламного носія, але встановити технічні характеристики ми можемо. Правила повинні бути зрозумілими, простими і очевидним, щоб виключити корупційну складову», – зауважив Олексій Резніков.

Заступник голови КМДА розповів, що гравці ринку самі розуміють: навіть законною рекламою місто перенасичене, додавши, що вся нелегальна реклама повинна бути зачищена як вид.

«Частина дозволів на розміщення реклами закінчується в 2017-2018 роках. Видавати ці дозволи повторно чи ні, ще треба буде з’ясувати. Якщо містобудівних умов для реклами немає, то дозволу ніхто не отримає. І ніяких винятків тут бути не може. В ідеалі ж ми хочемо розробити паспорти всіх вулиць, де буде чітко прописано який формат реклами і де саме можна розміщувати. Причому, такі види реклами, як розтяжки (троли) над дорогами і холдери на стовпах повинні зникнути взагалі», – резюмував заступник голови КМДА.

Олексій Резніков нагадав, що наразі місто спільно з операторами ринку зовнішньої реклами працює над концепцією рекламного простору, яка буде винесена на розгляд депутатів Київради, але демонтаж незаконної реклами розпочато вже зараз.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux