Оголошення про проведення районного конкурсу-огляду суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування на присвоєння звання «Зразковий об’єкт у Печерському районі»
На виконання завдань та заходів Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.06.2011 № 1043 «Про міський конкурс-огляд суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування на присвоєння звання зразкового у м. Києві» (зі змінами) буде проведено районний та міський конкурс-огляд суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування на присвоєння звання зразкового об’єкту у м. Києві за результатами роботи у 2025 році.
Зазначаємо, що Печерською районною в місті Києві державною адміністрацією розпорядженням від 26.10.2016 № 560 «Про заходи по виконанню розпорядження Київської міської державної адміністрації від 23 червня 2011 року № 1043 «Про міський конкурс-огляд суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування на присвоєння звання зразкового у м. Києві» (зі змінами) затверджено склад районної конкурсної комісії з організації та проведення районного конкурсу-огляду суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування на присвоєння звання зразкового у Печерському районі міста Києва.
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація звертається до суб’єктів господарювання сфери побутового обслуговування, в термін до 20.11.2025, надати пропозиції для участі на присвоєння звання «Зразкового об’єкту у Печерському районі» на електронну адресу відділу торгівлі, споживчого ринку та підприємництва: [email protected], за критеріями:
1. Участь у пільговому обслуговуванні бійців ЗСУ, територіальної оборони, участь у волонтерській діяльності.
2. Результативні показники роботи об’єкта побуту за звітний період:
➢ дані про фактичну кількість працюючих на підприємстві (осіб);
➢ кількість структурних підрозділів об’єкта побуту на території міста (при їх наявності);
➢ кількість створених нових робочих місць;
➢ кількість запроваджених нових видів послуг (перелічити конкретно) та нових форм обслуговування (назвати);
➢ впроваджено нових технологій та встановлено нового обладнання (одиниць);
➢ участь підприємства у благодійних акціях;
➢ кількість зареєстрованих скарг від споживачів послуг, зауважень (приписів, попереджень, тощо) від контролюючих органів.
3. Зовнішній стан та стан прилеглої території, наявність зовнішньої реклами, вивісок на державній мові, тощо.
4. Внутрішній стан приміщень, інтер’єру, внутрішньої реклами, інформації для споживачів на державній мові.
5. Наявність відповідного спецодягу (фірмового одягу, бейджиків) у виконавців послуг.
6. Відповідність робочих місць правилам та нормам безпеки, санітарним нормам та правилам.
7. Додаткові сервісні умови для споживача, зручний режим роботи об’єкта.
8. Пристосування об’єкта, де надаються послуги, для використання людьми з інвалідністю.