ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНУРСУ З ПРИЗНАЧЕННЯ УПРАВИТЕЛЯ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ НА ТЕРИТОРІЇ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
На виконання вимог Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 712 «Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 14.11.2024 № 1311 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2020 року № 389» оголошується конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку на території Печерського району міста Києва по 2 лотам (Лот № 1 - 527 житлових будинків, Лот № 2 – 40 житлових будинків).
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу.
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15.
2. Прізвище, посада та номери контактних телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу.
Лучко Інна Сергіївна – завідувач сектором з питань взаємодії із співвласниками багатоквартирних будинків Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації - секретар комісії, тел. (044) 280-31-48, (063) 878-71-02.
3. Критерії оцінки конкурсних пропозицій
Ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м. кв. загальної площі багатоквартирного будинку (гуртожитку) об’єкта конкурсу – максимально 35 балів;
– рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою – максимально 15 балів;
– наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) – максимально 15 балів;
– фінансова спроможність учасника конкурсу – максимально 15 балів;
– наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства – максимально 20 балів.
4.Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання
4.1. Для участі у конкурсі учасники конкурсу подають заяву, у якій зазначають:
Фізичні особи – підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
Юридичні особи – повне найменування, код за ЄДРПОУ.
До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної особи – підприємця).
4.2. Документи, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсної пропозиції для їх оцінювання:
1) інформація та документи, які підтверджують рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, згідно з додатком 4 до конкурсної документації;
2) інформація та документи, які підтверджують наявність в учасника конкурсу персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців), згідно з додатком 5 до конкурсної документації;
3) інформація та документи, які підтверджують фінансову спроможність учасника конкурсу, згідно з додатком 6 до конкурсної документації;
4) інформацію та документи, які підтверджують наявність в учасників конкурсу досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, згідно з додатком 7 до конкурсної документації;
5) розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу, згідно з додатком 8 до конкурсної документації;
6) кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, згідно з додатком 9 до конкурсної документації, на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;
7) зведений кошторис витрат на утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій, які є об’єктом конкурсу, згідно з додатком 10 до конкурсної документації;
8) завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника конкурсу щодо підпису документів конкурсної пропозиції;
9) завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії установчих документів юридичної особи (статут, положення чи інший засновницький документ відповідно до законодавства) учасника конкурсу;
10) перелік будинків щодо яких оголошено конкурс, із зазначенням ціни послуги з управління (з урахуванням податку на додану вартість або єдиного податку) на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу;
11) реєстр наданих документів, в якому зазначається найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.
4.3. Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
4.4. Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
4.5. Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу нагород, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).
4.6. Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.
4.7. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.
4.8. Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій. На запит учасника конкурсу організатор конкурсу протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.
5. Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них
Доступ до об’єктів конкурсу та їх огляд буде проводитися:
26.12.2024 – 27.12.2024 з 10.00 до 15.00 год. огляд будинків, розташованих на території ЖЕД «Хрещатик»;
02.01.2025 – 03.01.2025 з 10.00 до 15.00 год. огляд будинків, розташованих на території ЖЕД «Липкижитлосервіс»;
08.01.2025 – 09.01.2025 з 10.00 до 15.00 год. огляд будинків, розташованих на території ЖЕД «Печерська брама»;
15.01.2025 – 16.01.2025 з 10.00 до 15.00 год. огляд будинків, розташованих на території ЖЕД «Печерськжитло».
Учасники конкурсу, що бажають взяти участь у огляді об’єктів конкурсу (групи будинків), повідомляють про це секретаря Конкурсної комісії не пізніше ніж за два дні до огляду (окрім вихідних та святкових днів).
6. Інформація про наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій об’єктів конкурсу.
Загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:
по Лоту № 1- 66 078 266 грн.
по Лоту № 2 - 3 645 486,6 грн.
Невиконанні зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі об’єктів конкурсу відсутні.
7. Способи і місце отримання конкурсної документації:
Спосіб: Конкурсна документація надається особисто або надсилається електронною поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб отримання конкурсної документації.
Місце: м. Київ, вул. Князів Острозьких, 37/2, каб. 11.
Контактна особа: Лучко Інна Сергіївна – завідувач сектором з питань взаємодії із співвласниками багатоквартирних будинків Управління житлово-комунального господарства та будівництва Печерської районної в місті Києві державної адміністрації – секретар Конкурсної комісії.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій до 16.00 год. 28.01.2025.
8. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
Місце: м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, каб. 318
Дата: 29 січня 2025 року.
Час: о 14.00 год.
Опубліковано 23.12.2024