Оголошення щодо порядку обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.
Цей Порядок регулює механізм видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (далі - довідка).
Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції (далі - особа, яка переміщується).
Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджує Мінсоцполітики, до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи).
Для отримання довідки про взяття на облік неповнолітніх дітей, які переміщуються без батьків або членів сім’ї, заява подається їх опікуном чи піклувальником або законним представником.
Заява про взяття на облік повинна містити таку інформацію про заявника:
прізвище, ім’я та по батькові;громадянство (підданство);дата та місце народження; стать;відомості про склад сім’ї, у тому числі про неповнолітніх осіб, які прибули разом із заявником;відомості про зареєстроване та фактичне місце перебування;адреса, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та контактний номер телефону;реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України);обставини, що спричинили переміщення з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції;наявність у будь-кого із членів сім’ї у володінні житлового приміщення, розташованого в регіонах інших, ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції;відомості про місце роботи та час, з якого особа там працює;відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби.
Заявник дає згоду на обробку, використання, зберігання його персональних даних та персональних даних неповнолітніх осіб, які переміщуються разом з ним, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
Разом із заявою про взяття на облік особа, яка переміщується, пред’являє:
громадянин України - паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу; іноземець або особа без громадянства - паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу.
У разі втрати або викрадення документів, що посвідчують особу, особа, яка переміщується, повідомляє про це територіальним підрозділам державної міграційної служби за місцем перебування, які в одноденний строк видають тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України, іноземця або особу без громадянства.
У разі подання заяви законним представником особи, яка переміщується, додатково пред’являються:документ, що посвідчує особу законного представника;документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).
У день подання заяви безоплатно видається довідка за формою, наведеною у додатку, яка роздруковується на папері формату А4 і підписується посадовою особою уповноваженого органу та скріплюється печаткою відповідного уповноваженого органу.
Відомості про неповнолітніх осіб, які переміщуються разом з батьками або членами сім’ї, зазначаються у довідці одного із заявників.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 79 під час видачі довідки посадова особа уповноваженого органу інформує особу, яка переміщується, про обов’язок повідомити протягом 10 днів відповідному територіальному підрозділу Державної міграційної служби (ДМС) про фактичне місце проживання, а також про зміну фактичного місця проживання або повернення до покинутого місця проживання.
Територіальний підрозділ ДМС у триденний строк після повідомлення особою, яка переміщується, про фактичне місце проживання проводить перевірку наведених у довідці відповідних відомостей, проставляє у разі підтвердження таких відомостей на зворотному боці довідки відмітку про реєстрацію місця проживання осіб, зазначених у довідці.
Довідка не є дійсною без проставлення на її зворотному боці зазначеної відмітки.
Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки, якщо: 1) відсутні обставини, що спричинили переміщення особи з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції; 2) втрачено або викрадено документи, що посвідчують особу, яка переміщується, та підтверджують громадянство України, до їх відновлення.
У разі відмови у видачі довідки на вимогу заявника письмово повідомляється про підстави для такої відмови.
У разі зміни місця тимчасового перебування заявник звертається за видачею довідки до іншого уповноваженого органу, а раніше видана довідка вилучається, про що вносяться відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
У разі втрати або псування довідки уповноважений орган замість неї видає дублікат на підставі заяви особи, якій видавалася довідка.
Громадян, які переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції та фактично проживають на території Печерського району м. Києва запрошуємо до Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в м. Києві державної адміністрації для реєстрації та видачі довідки.
Адреса: м.Київ, вул. Цитадельна, 4/7, кабінет № 24, телефон для довідок: 280-05-86, 280-69-61. Прийомні часи: понеділок-четвер з 9.00 до 18.00, п’ятниця з 9.00 до 13.00. Обідня перерва з 13.00 до 13.45.