Обговорення шкільного управління по-фінськи в школі № 5 Печерська
Зробити всі процеси в школі, ефективними й такими, що сприяють навчанню, – у цьому полягає основне завдання освітнього процесу, вважає Арі Покка автор видання «Вищий клас. Шкільне управління по-фінськи».
Якість освітнього процесу – поняття, яке складається із багатьох чинників. Це й учительство, й учнівські досягнення, і комунікація з батьками, й умови, у яких навчаються діти.
Школа І-ІІІ ступенів № 5 Печерського району є учасником програми «Академії ефективного шкільного управління», започаткованою фінським проєктом «Навчаємось разом» та проєктом ЄС задля впровадження системних змін в освіті.
Автором та провідником програми є Арі Покка – видатний освітянин, вчитель, керівник навчального закладу, президент Міжнародної асоціації шкільних директорів, добре відомий як у Фінляндії, так і за її межами.
За час участі закладу освіти у програмі, до школи № 5 завітали міжнародні експерти, вчителі та керівники шкіл, для того, щоб спільно розібратися у тому, що таке «якість освіти», як розробляти стратегії розвитку шкіл та успішно реалізувати плани.
Під час зустрічей обговорювались можливості якісної комунікації з батьками, особливості управління школами в Україні та Фінляндії. Програма надзвичайно насичена та багатопланова. Вивчення фінського досвіду збагачує цікавими ідеями, альтернативними методиками, допомагає створити в школі професійну спільноту, у якій плекаються прагнення, досягаються цілі та відзначаються досягнення.