Надавачі комунальних послуг: реєстрація на порталі ПФУ
З 1 грудня 2022 року призначення субсидій здійснюють органи Пенсійного фонду України.
Інформаційний обмін даними між Пенсійним фондом України та надавачами житлово-комунальних послуг реалізовано через кабінет надавача послуг на вебпорталі Пенсійного фонду України.
Для здійснення швидкого інформаційного обміну даними (для оплати відповідних послуг) на вебпорталі Пенсійного фонду України необхідно зареєструвати відповідальних осіб надавача послуг, що дозволить організації-надавачу працювати через свій кабінет.
Алгоритм покрокових дій надавача послуг підключення до особистого кабінету вебпорталу Пенсійного фонду України та проведення інформаційного обміну з Пенсійним фондом України з питань субсидій виглядає наступним чином.
- Організація-надавач послуг визначає відповідальних осіб за інформаційну взаємодію. Відповідальні особи повинні мати або отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів ( далі – АЦСК), як представники організації.
- Організація надає файли-сертифікати підпису ЕЦП (не плутати з файлом підпису, він особистий!) на нижче вказану адресу електронної пошти Головного управління Пенсійного фонду України (далі - ГУ ПФУ).
- Файли-сертифікати підпису ЕЦП, надані до 12-00 в робочий день тижня будуть опрацьовані спеціалістами ГУ ПФУ, і наступного дня відповідальна особа (з ранку) має зайти під ЕЦП в особистий кабінет надавача послуг вебпорталу Пенсійного фонду України (далі - ПФУ).
- В кабінеті надавача отримати файли-запити щодо субсидіантів.
- Заповнити дані та підготувати файл-відповідь для ПФУ.
Отримання створеного файлу-відповіді від ПФУ відбудеться автоматично (за умови дотримання інструкцій).
За потреби може бути надана коротка відео інструкція щодо входу до особистого кабінету надавача послуг вебпорталу ПФУ.
Опис полів файлу інформаційного обміну може бути надано на електронну пошту надавача послуги, по запиту на електронну адресу, з якої надійшли файли-сертифікати підпису ЕЦП.
Адреса електронної пошти для надання сертифікатів: [email protected]
У разі виникнення питань щодо реєстрації наводимо контакти для надання консультацій: (044) 296-35-43, (044) 546-83-50.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» від 16.09.2022 № 1041.