Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

На постійному контролі залишається невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян

Опубліковано 25 січня 2019 року о 16:45

Сьогодні, 25 січня, заступник керівника апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Катерина Печерська провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт

Під час наради були розглянуті проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян.

Серед питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях, такі:

- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 214 звернень;

- опалення – 106 звернень;

- водопостачання – 47 звернень;

- ліфт – 46 звернень;

- утримання будинку – 33 звернення;

- електропостачання – 25 звернень;

- освітлення – 23 звернення;

- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем –20 звернень;

- ремонт та укладання асфальтового покриття – 17 звернень;

На завершення наради, Катерина Печерська наголосила на тому, що всі питання зі звернень громадян взяла під особистий контроль.      


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux