На постійному контролі залишається невідкладне та оперативне опрацювання звернень громадян
Сьогодні, 25 січня, заступник керівника апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації Катерина Печерська провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів щодо опрацювання звернень, що надійшли до комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 15-51» та включені до Рейтингових показників діяльності. Фотозвіт
Під час наради були розглянуті проблемні питання, що виникають при опрацюванні звернень громадян.
Серед питань, які порушували мешканці у своїх зверненнях, такі:
- прибирання, санітарне утримання території, приміщень та об’єктів благоустрою – 214 звернень;
- опалення – 106 звернень;
- водопостачання – 47 звернень;
- ліфт – 46 звернень;
- утримання будинку – 33 звернення;
- електропостачання – 25 звернень;
- освітлення – 23 звернення;
- обслуговування зовнішніх та внутрішньо будинкових систем –20 звернень;
- ремонт та укладання асфальтового покриття – 17 звернень;
На завершення наради, Катерина Печерська наголосила на тому, що всі питання зі звернень громадян взяла під особистий контроль.