Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Печерська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Міський голова доручив транспортній комісії розглянути петицію щодо прибирання зовнішньої реклами в центральній та історичній частині Києва

Опубліковано 10 грудня 2015 року о 09:47

Київський міський голова Віталій Кличко доручив комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами розглянути електронну петицію щодо прибирання зовнішньої реклами в центральній та історичній частині Києва, яка набрала необхідну, згідно з рішенням Київської міської ради № 103/2006 від 8.10.2015 "Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій", кількість голосів та була прийнята до розгляду відповідно з Положенням.

Вказана петиція набрала 10173 підписи, при мінімально необхідних 10000. Текст петиції щодо прибирання всієї зовнішньої реклами в центральній та історичній частині міста (Автор петиції: Кравченко Ольга Юріївна): «Всім зрозуміло, що від реклами нікуди не дітися, тому пропонуємо прибрати всю зовнішню рекламу в центральній частині міста зазначеної на карті.

Такої величезної кількості реклами немає в жодній Європейській столиці, вона загороджує прекрасну архітектуру в центрі Києва, надає інформаційний тиск на жителів міста, відволікає водіїв.

Вимагаємо:

1) Розширити "форматну зону 0", тобто зону де розміщення будь-яких рекламних конструкцій забороняється (наведено в рішенні Київської міської ради від 26 січня 2012 № 20/7 357, далі Рішення) до розмірів зони зазначеної на карті.

2) Прибрати з Рішення формулювання «не включаючи проїзну частину та тротуари», яка дозволяє розміщувати рекламу на тротуарах і проїжджій частині навіть в "форматній зоні 0".

3) Заборонити у зазначеній зоні всі типи рекламних конструкцій, перерахованих в класифікаторі Рішення, крім  «Елементи зовнішнього благоустрою, що використовують як рекламоносії (телефонна кабіна, урна, лава ТОЩО)». Це дозволить заощадити міський бюджет за рахунок рекламодавців які зможуть  відремонтувати зупинки, встановити нові лавочки, урни, розмір і загальний вигляд яких гармоніював би з фасадом навколишніх будинків.

4) Демонтувати всі існуючі рекламні конструкції, згідно з новими запропонованими змінами.

Джерело: КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux