Велика кількість дзвінків до Контактного центру міста Києва 1551 – майже мільйон із початку 2018 року – свідчить про довіру киян до цього сервісу. Про це зазначив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний під час інспекції установи, де особисто перевірив, як опрацьовуються та виконуються звернення киян.
«З початку 2018 року Контактний центр вже прийняв майже мільйон телефонних дзвінків від киян. Це питання щодо різних сфер міського господарства. Люди звертаються, бо вони реально відчувають, що завдяки Контактному центру вирішуються їхні поточні питання», – сказав керівник апарату КМДА.
Дмитро Загуменний зазначив, що ефективність роботи установи сьогодні перебуває на високому рівні, але є і моменти, які потребують вдосконалення.
«Зараз спостерігається сезонне збільшення звернень на 1551 через те, що місто входить в опалювальний сезон, тому час очікування з’єднання з оператором може тривати до 6 хвилин. Однак ми працюватимемо над тим, щоб зменшити цей час до 2-3 хвилин», – запевнив керівник апарату КМДА та додав, що у пікові навантаження співробітники інших відділів контакт-центру долучаються до прийому дзвінків.
Він наголосив, що завдяки роботі операторів та аналітичного відділу Контактного центру Києва, керівництво міста має змогу оперативно із перших вуст отримувати та узагальнювати об’єктивну інформацію щодо проблем та потреб киян.
«Робота контактного центру – це не тільки прийняття дзвінків та направлення звернень до відповідального виконавця. Це ще й контроль за їхнім виконанням, аналіз інформації та систематизація тих питань, з якими кияни звертаються до нас, що є дуже важливою складовою забезпечення життєдіяльності столиці на належному рівні», – підкреслив Дмитро Загуменний.
Варто зазначити, що основними темами, що порушують громадяни, є житлове господарство – 61,9 %, транспорт – 4,3 %, соціальне забезпечення – 1,3%, медицина – 1% та інші.
Нагадаємо, кияни можуть звернутися до Контактного центру, зателефонувавши на «гарячу лінію» 15-51, залишивши повідомлення через сайт (www.1551.gov.ua) або через мобільний додаток 1551.
На базі контактного центру працює бюро знахідок Luck Find (http://www.luckfind.me), інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), на якому можна отримати відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг та інші. Із 1 серпня почала працювати інформаційно-консультативна лінія із питань роботи метрополітену.
Також щовівторка на офіційному веб-порталі Установи проводиться онлайн-трансляція, під час якої з киянами спілкуються керівники структурних підрозділів КМДА щодо актуальних питань функціонування міста Київ.
Джерело: КМДА