Контактний центр 15-51 отримав понад 1600 дзвінків на безкоштовну гарячу лінію для людей із посттравматичним стресовим розладом
Із липня цього року в Контактному центрі 15-51 працює безкоштовна гаряча лінія допомоги людям, які переживають посттравматичний стресовий розлад (ПТСР). Станом на вересень надано кваліфіковану допомогу та опрацьовано 1606 дзвінків. Про це повідомив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.
«Посттравматичні та гострі стресові розлади, особливо під час війни, дійсно актуальна проблема, яку необхідно вирішувати разом із спеціалістами. Усі дзвінки гарячої лінії є анонімними та конфіденційними. ТОП-питань, із якими найчастіше звертаються за психологічною підтримкою до фахівців: через військові дії, повітряні тривоги, відчуття стресу та розгубленості, щодо панічних атак тощо. Досвідчені психологи допомагають людям розібратись із цими проблемами, подивитись на ситуацію з іншої сторони, знизити рівень стресу і віднайти у собі сили жити повноцінним насиченим життям», – зазначив Дмитро Загуменний.
Він нагадав, що Контактний центр міста Києва та фармацевтична компанія «Дарниця» підписали Меморандум про співпрацю з метою підтримки та надання допомоги громадянам щодо травматичних стресових подій. За телефоном «гарячої лінії» дипломовані психологи допоможуть подолати стресові розлади та навчать, як упоратися з наслідками психологічної травми, адаптуватись після вимушеної зміни місця проживання, пережити втрату близької людини або родича, навчать навичкам подолання тривоги та розкажуть, як регулювати психологічний стан в умовах війни.
Для отримання кваліфікованої психологічної допомоги потрібно:
- Зателефонувати на гарячу лінію 15-51;
- Прослухати голосове меню та обрати номер «3» для з’єднання з психологом;
- Отримати консультацію спеціаліста та роз’яснення щодо подальших дій.
Зазначимо також, що у Києві триває робота Київського міського кризового центру «Соціотерапія», де після пережитих травматичних воєнних подій можна безкоштовно отримати спеціальну антистресову допомогу.
Джерело: КМДА