КК «Центр комунального сервісу» пропонує киянам 11 дистанційних каналів обслуговування для оперативного вирішення житлово-комунальних питань
У період дії воєнного стану комунальний концерн «Центр комунального сервісу» продовжує працювати у штатному режимі, і для вирішення накопичених питань рекомендує віддавати перевагу дистанційним каналам обслуговування як найбезпечнішим.
Наразі отримувати онлайн консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна через:
- месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- Telegram-канали – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (нікнейми в таблиці за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
- Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами (логіни в таблиці за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
- особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку (лічильників) теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання;
- (044) 247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показань лічильників;
- 0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
- стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників (номери за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/)
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників за тел.: (044) 233-23-04, (096) 233-23-04, (095) 233-23-04, (073) 233-23-04;
- скриньки для прийому звернень та показань лічильників (адреси за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).
Додатково.
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» працює як єдина абонентська служба для киян і надає повний комплекс послуг, у тому числі консультації щодо нарахувань та перерахунків за житлово-комунальні послуги (зокрема, постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів), звірки платежів, зміни власника особового рахунку, укладання договорів із виконавцями послуг, вирішення питань погашення заборгованості тощо.
Джерело: КМДА