Міська влада запровадила опитування для киян на тему зразкового сервісу в житлово-експлуатаційних організаціях. Відповідне опитування можна знайти на сайті Контактного центру міста Києва. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
«Думка киян має стати визначальною в процесі формування принципів роботи обслуговуючих організацій у місті. Сьогодні у столиці триває процес переформатування системи обслуговування житлового фонду: ми створюємо якісно нові підприємства, які працюватимуть для досягнення якісного результату в умовах конкурентного середовища. Тому дуже важливо наразі отримати повноцінну інформацію від споживачів послуг, тобто мешканців столиці, про те, яким вони бачать гарний сервіс у ЖКГ», – зазначив Петро Пантелеєв.
У ході опитування кияни можуть залишити свої пропозиції щодо бажаних стандартів роботи ЖЕКів, необхідних заходів для здійснення зручного та швидкого сервісу без черг. Тому заступник голови КМДА закликав громадськість активніше долучатися до нього. Опитування можна знайти на сайті Контактного центру у розділі «Інформаційний центр».
Джерело: КМДА